Monday, May 3, 2010

GAME itu

my adek y leka bermaen game






GTA San Adreas (Great Theft Auto San Adreas)

game ni la yang membuatkan adek aku begitu addicted.bayangkan die boleh duduk berjam2 depan laptop.walaupun dia hanya berusia 4tahun.pehh..budak2 zaman sekarang memang semaken maju.adek ak tuh kalau setakat nak on and off laptop uh..memang dah pakar.nak bukak2 game pun lagila da expert.cuma nak type jew dye xboleh lagi.laptop lagi lah memang lah dye nak conquer.naseb baek game uh xde kt laptop ak..ade kt laptop mak ak.so selamat cket laptop ak.lepastu kalau dah maen..dye memang xingat dah kat org laen.duk pokus jew..sambil tekan2 keyboard.aku pun x expert maen game uh.yang ak taw nak jln straight,turn left or turn right.adek ak uh..lompat2,pukul orang semua dye taw.just dye x pandai sangat la bab2 cheat...but after all...ak xsuke dye maen game ni sebab game ny sangat ganas.ciap boleh tumbuk2,bunuh2 orang,curi kereta macam2 lah lagi...sampai darah2 pun boleh nampak.
ha.ni time nak gaduh

ni plak mase nak curik kereta

creating chaos!
hem.tapi xley lah kalau xbagi adek ak maen game nyh sebabnya dye baru 4tahun so dye punye curious uh memang tinggi.so.bagi je la knnn..
hemmm.kalau adek men game GTA San Adreas.aku lak maen RANCH RUSH.
Mari bercucuk tanam!yegaaa!

eyehh.cuti nyh aku belaja bercucuk tanam.haha.game ny cumil. I LIKE


Ny kebun aku.agak  serabot cket lah.=)
oo..sepatutnye aku dak week5 da.tapi disebabkan adek ak yg slah tekan so aku kne start dari awal lagi.uahhhh...

sabo je la kn.

dadadada~

erm.kames ny nak kene balik u .ade program HIMPUN.hem.xtaw la besh ke x......urghh





5 comments:

  1. Bahaya bagi budak-budak umur 4 tahun ni main GTA.

    ReplyDelete
  2. dua-dua sama comel, tak pelah kalau duduk berjam-jam tak mandi tak apa. :)

    http://akuismailnoh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. sylarius:hem..taw.tp xbley loh nk larang dye.

    ismail noh:eh..ley lak cmtu..ish2..;)..

    ReplyDelete
  4. game mcm GTA ni yg mgkin naikkan lagi jenayah juvana kot.

    ReplyDelete
  5. budak2 sekarang memang hebat..;)

    anak saudara nunu pon pandai bukak & tutup lappy....
    tapi kalau tutup pakai tekan jer...xsempat dah nak click shut down segala..sabor jla..

    ReplyDelete